20 Kasım 2014 Perşembe

Adobe CC Sürümünün En Basit Crackleme Yöntemi (Creative Cloud Crack)

Merhaba arkadaşlar, aynı başlıkla CS6 sürümü için de bir konu açmıştım. Oradan gelen istekler doğrultusunda CC sürümü ile ilgili bir konu açmaya karar verdim.

Crack yapmak için gerekli dosyaları aşağıdaki linkten indirebilirsiniz

ADOBE CC AMTLİB.DLL DOSYALARINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ.

RAR ŞİFRESİ : www.abdullahcali.com


ANLATIM

Arkadaşlar crack yapımı CS6 ile aynı olduğu için daha önce CS6 için anlattığım resimleri yine veriyorum aynı şekilde CC sürümünü crackleyebilirsiniz.

İndirdiğiniz rar dosyasının içinde 2 adet amtlib.dll bulunmaktadır. Biri programların 64 bit sürümleri için diğeri ise x86 klasöründe kurulu olan 32 bit sürümleri içindir.
Ben kurumu Dreamweaver üzerinden gösterdim. Photoshop, illustrator ve diğer adobe programlarıda aynı şekilde ve aynı dosya ile cracklenmektedir.
1- Öncelikle crackleyeceğimiz programa sağ tıklayıp özellikleregiriyoruz.
1 Adobe CC Sürümünün En Basit Crackleme Yöntemi (Creative Cloud Crack)
2- Özellikler açıldığında Dosya konumu aç diyoruz.
2 Adobe CC Sürümünün En Basit Crackleme Yöntemi (Creative Cloud Crack)
3- İndirdiğimiz dosyanın içinden adobe CC sürüme uygun olan (32 bit veya 64 bit) amtlib.dll dosyasını açılan klasöre kopyalıyoruz. Gelen ekranda da kopyala ve değiştir seçeneğini seçiyoruz.
3 Adobe CC Sürümünün En Basit Crackleme Yöntemi (Creative Cloud Crack)
Hepsi bu kadar artık Adobe CC sürümü programınızı başarıyla cracklediniz.

81 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. ~ Baloncuk.Com >>>>> Download Now

      >>>>> Download Full

      ~ Baloncuk.Com >>>>> Download LINK

      >>>>> Download Now

      ~ Baloncuk.Com >>>>> Download Full

      >>>>> Download LINK ee

      Sil
    2. ~ Baloncuk.Com >>>>> Download Now

      >>>>> Download Full

      ~ Baloncuk.Com >>>>> Download LINK

      >>>>> Download Now

      ~ Baloncuk.Com >>>>> Download Full

      >>>>> Download LINK 4z

      Sil
  2. hedef yazan yer kilitli olduğu için dosya konumunu açmıyo.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Adamın dibisin. Patchlerle falan uğraşmadan direk hallettim. Çoğu yabancı sitede bulamadım bunu. Eyvallah...

    YanıtlaSil
  7. Yaw sen varya ADAMSIN ADAM !!!!!

    Hiçbir yerde bulamadığımı buradan buldum ALLAH RAZI OLSUN !

    YanıtlaSil
  8. Bende bu hatayı verdi;
    "AMTRetrieveLibraryPath yordam giriş noktası, C:\Program Files\Adobe\Adobe Illustrator CC 2014\Support Files\Contents\Windows\Illustrator.exe dinamik bağlantı kitaplığında bulunamadı."
    yanlış birşey yapmış olabilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çözüm bulabildiniz mi aynı hata ile bende karşılaştım ??

      Sil
    2. Çözüm bulabildiniz mi aynı hata ile bende karşılaştım ??

      Sil
    3. arkadaşlar bir forumda güncel bir amplib yükleyin yazmıştı bu adresten yükleyip aynı işlemi yaptım düzeldi. illustrator cc crak 2014 yazınca google daki ilk çıkan site https://cloud.mail.ru/public/f2c9e5f21eb6/illustrator_cc.rar

      Sil
    4. Sen var ya sen adamsın, senin sayende oldu.
      Tam programı bozdum diye siliyordum.
      Allah ömrüne fazladan 5 yıl daha versin

      Sil
    5. aynen ılgaz ben de silecektim. burak arkadaşımız kurtardı bizi. abdullahcaliyede burağada teşekkür

      Sil
    6. Burak Koçyiğit Eyvallah, Saçmasapan sitelere girip ne kadar amtlib.dll bulduysam hiçbiri çalışmadı. SAĞOL KARDEŞ!

      Sil
    7. eyvallah kardes günlerdir aradigim seyi senin yorumunda buldum cok tesekkürer

      Sil
    8. Kardeşim gerçekten allah razı olsun. @BurakKoçyiğit

      Sil
    9. kardeş aldıgın dua nın hattı hesabı yok sen adamsın :)

      Sil
    10. Burak koçyiğit: Adamsın!

      Sil
    11. adamsın kardo eyvallah :)

      Sil
    12. burak da olmasa program gidiyordu az kalsın eyw kardişim

      Sil
    13. kardeş illutrator yazıyor işe yaramı ps için?

      Sil
    14. ULA SEN VARYAAA YERİM SENİ

      Sil
    15. ben photoshop da crackleme işini yapıyorum ama illustrator ve dreamweaver da olmuyor.

      Sil
    16. adamın dibisin eyv vallaha benim babam matbaacı benden istedi başım dara sıkıştı bunu kullandım oldu eyv

      Sil
    17. @Burak Koçyiğit Kardes Link krık :(

      Sil
    18. @Burak Koçyiğit Kardes Link krık :(

      Sil
  9. sürümü dolduğunda işe yarar mı

    YanıtlaSil
  10. 2 amtlib.dll yidemi atıyoruz

    YanıtlaSil
  11. evet arkadaşlar bende ilk abdullah beyin linkinden indirdim olmadı saolsun
    Burak Koçyiğit / Mehmet Anayurtu13 Ocak 2016 14:12 arkadaşın yazısındaki linkten indirin çalışıyor denendi

    YanıtlaSil
  12. Bununla tek bir photoshop yapilabiliyormus..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bene ai çalışıyor ama ps hiç açılmıyor crack dosyasını yapıştırdığım zaman

      Sil
  13. Bununla tek bir photoshop yapilabiliyormus..

    YanıtlaSil
  14. ainen bende denedim ıllıstrator crack ama photo shop yaptım hiç açılmıyor

    YanıtlaSil
  15. arkadaşlar photoshop cc 32 bit içinde carc yokmu ? bilgisi olan varsa lütfen paylaşabilirimi ?

    YanıtlaSil
  16. Sa
    adobe indesing CC2015 amtiblib lazım bu çalışmıyor nereden bulabilirim arkadaşlar ??

    YanıtlaSil
  17. ulan madem sadece ps için bu crack neden diğer programlarımızı bozuyorsun yazsana photoshop crack diye

    YanıtlaSil
  18. Teşekkür ediyorum, Burak arkadaşın verdiği link den indirdim çalıştı...

    Burak Koçyiğit / Mehmet Anayurtu13 Ocak 2016 14:12
    arkadaşlar bir forumda güncel bir amplib yükleyin yazmıştı bu adresten yükleyip aynı işlemi yaptım düzeldi. illustrator cc crak 2014 yazınca google daki ilk çıkan site https://cloud.mail.ru/public/f2c9e5f21eb6/illustrator_cc.rar

    YanıtlaSil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. İNDESİGN CC 2014 İÇİN DE CLOUD.MAİL.RU ADRESİNDEN CRACK UZANTISINI BULABİLEN VAR MI

    YanıtlaSil
  21. Allah razı olsun be kardesım 1 günün sonunda senın sayende ögrendım :)

    YanıtlaSil
  22. Acrobat için uyumlu bir dll değil bu. Size ayrıca mevcut mu? ya da ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  23. Merhaba dosyayı gösterdiğiniz gibi indirip atıyorum ancak aşağıdaki hatayı veriyor ne yapmam lazım?

    AMTRetrieveLivraryPath yordan giriş noktası, C:/Program Files/Adobe/Adobe Illustrator CC 2015.3/Support Files/Contents/Windows/Illustrator.exe dinamik bağlantı kitaplığında bulunamadı.

    YanıtlaSil
  24. Bana çok acil Adobe Illustrator CC 2015.3 crack dostası lazım lütfen yardım edin. Yorumlardaki https://cloud.mail.ru/public/f2c9e5f21eb6/illustrator_cc.rar linkte işe yaramadı. Deneme sürümü bitmek üzere ve iş yetiştirmem lazım :(

    YanıtlaSil
  25. Allah razı olsun. Gönül isterdi zengin olalım parası neyse verip yapalım ama sağolun ki sizler sayesinde şu fakirliğimizden bir nebze olsun kurtuluyoruz :)

    YanıtlaSil
  26. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  27. https://cloud.mail.ru/public/f2c9e5f21eb6/illustrator_cc.rar

    bu linki tıklıyorum ancak dosya zaman aşımından silinmiş. bu dosyaya çok ihtiyacım var lütfen yardımcı olurmusunuz..

    YanıtlaSil
  28. Adobe illustratör cc 2015, 30 gün deneme bitti. Crack dosyasına indirdim. Dosya konumu açtım. Atıp değiştirdim. Adobe illustratör cc açtım. Uyarı geldi.
    ''AMTRetrieveLivraryPath yordan giriş noktası, C:/Program Files/Adobe/Adobe Illustrator CC 2015.3/Support Files/Contents/Windows/Illustrator.exe dinamik bağlantı kitaplığında bulunamadı.''

    Bu nasıl yardım olur musunuz? Acil lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı hatayı bendede veriyor halledebildinizmi siz acaba

      Sil
  29. KOPYALA YAPIŞTIR İÇİM İZİN GEREKLİ DİYOR,NE YAPMALIYIM?

    YanıtlaSil
  30. Adobe illustrator için yok mu bi crack Abdullah Çalı
    ya da hepsi için i Amtlip dosyası yok mu?
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  31. abi dinamik kitaplığında bulunmadı falan böyle hatalar veriyor noluyor be abi

    YanıtlaSil
  32. Lightroom ve illustratorda çalışmadı ama. sadece photoshopta işe yaradı . (cc 2015 versiyonu)

    YanıtlaSil
  33. olmuyor ,,,... hani bu kadar basitti, hani çok basitti. bu amtlib.dll nasıl bir dosyadır anlamadık gitti.

    YanıtlaSil
  34. İşimi gördü, çok teşekkürle

    YanıtlaSil
  35. ya senin ben canını yiyeyim ya valla adamsın teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  36. TEŞEKKÜR EDERİM SÜPER

    YanıtlaSil
  37. çok işimi gördü teşekkürler sağol :)

    YanıtlaSil
  38. rar dostası şifre istemiyo :)

    YanıtlaSil
  39. gerçekten internette bulduğum en basit photoshop crackleme yöntemi

    YanıtlaSil
  40. Merhaba arkadaşlar bende de aynı problem oldu adobe indesing cc2015 anlatılanlar gibi yaptım ama dosya konumu hata veriyor. acaba güncel bir program değil mi? Be nedenle mi bu şekilde oluyor anlamadım.

    YanıtlaSil
  41. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  42. hm basit hmde işe yarıo grçkten. :) tşkler :)

    YanıtlaSil
  43. Sürekli dll hatası alıyorum acaba Adobe Photoshop CC 2018',n bütün dll'lerini içeren bir dosya var mıdır?

    YanıtlaSil
  44. uygulama duzgun başlamıyor mesajı veriyor.
    yardım edin lütfen nasıl cozerim

    YanıtlaSil
  45. linke tıklıyorum ve abdullahçslı diye site geliyor acil yardım

    YanıtlaSil
  46. ~ Baloncuk.Com >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    ~ Baloncuk.Com >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    ~ Baloncuk.Com >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK

    YanıtlaSil
  47. ~ Baloncuk.Com >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    ~ Baloncuk.Com >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    ~ Baloncuk.Com >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK SA

    YanıtlaSil
  48. Teşekkürler hocam Aksehir Dis Teşekkürler hocam Ay Tarım

    YanıtlaSil