20 Kasım 2014 Perşembe

Resellerclub çok bozdu..

Merhaba arkadaşlar bugün resellerclub hakkında yazasım geldi çünkü resellerclub son zamanlar da hem domain fiyatlarına hemde bazı eklentilere güzel fiyat giydirmeleri yaptı. Tabi bu zamlar ve yeni ücretler haliyle bayileri zor durumda bıraktı. Az buçuk ziyaretçi alan bi siteyiz belki bi resellerclub yetkilisinin gözüne takılır umuduyla bir kaç kelimeyazacağım. Öncelikle sizi lost çok bozdu videosuyla başbaşa bırakıyorum..Acı tarih 22 Eylül 2014‘tü sabah mailllerimi kontrol ederken birden “Yeniden düzenlenmiş alan adı fiyatları” başlıklı maili gördüm. Hemenresellerclub‘ın sitesine girip fiyatları kontrol ettiğimde o acı tablo ile karşılaştım. Resellerclub tabiri caizse fiyatlara giydirmişti.

.com domainin tescil ücreti 22 lira .net domainin tescil ücreti ise 24 lira yapılmıştı. İşin enteresan tarafı bu fiyatlar bayilerine verdiği fiyatlardı. Yani bende bu fiyatların üstüne koyup son kullanıcıya satış yapacaktım. Piyasaya bi göz gezdirince son kullanıcıya satış yapan isimtescil gibi firmalar domaini .com ve .net domaini 19 liradan satıyordu.
Hal böyle olunca resellerclub‘ın anasayfasında yer alan “Web Hizmetlerimiz sektördeki EN UYGUN fiyatlardan” fazla etkilenmemek gerektiğini anladım.
İşin daha kötü tarafı ise domain gizlilik koruması gibi piyasadaki neredeyse tüm firmalar da ücretsiz olan bi hizmete 6,55 lira bi ücret istenmesidir.
Neyse lafı fazla uzatmaya gerek yok resellerclub yetkililerini buradan selamlıyor sevgilerimi ve saygılarımı gönderiyorum. O fiyatları bir daha gözden geçirmelerini tavsiye ederim.

0 yorum:

Yorum Gönder